hotTANJA Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 В 15.09.2023 в 18:04, Inessa сказал: Я им пару раз писала , спрашивала есть ли новости . Вот , что сегодня пришло Может и правда cкоро заработает )) Jesse Moore (Yoursafe) Sep 15, 2023, 12:50 GMT+2 Dear ХХХХХХХХ , We greatly appreciate your email and your unwavering patience over the past few months. We're happy to share with you – your Mastercard, currently in your possession, will soon be reactivated within the next two weeks. Our dedicated team is diligently working behind the scenes to ensure a swift reactivation process for each card. Rest assured, we will provide you with the precise date of reactivation as we draw closer to this important milestone. No action is required on your part in response to this email. We assure you that we will keep you informed every step of the way. In the meantime, you can continue to seamlessly transfer and receive funds. To stay updated on all developments, please ensure that your Yourafe app is up to date and linked to your account to receive timely notifications. We appreciate your trust and patience as we work to enhance your banking experience. Kind regards, Yoursafe Support We have news! A shiny new VISA card is on its way to you. You will receive an automated email on Monday the 9th of October asking you to please confirm your address in your you.yoursafe.com. Once this is done a new card will be sent to you. Please can we ask you to not respond to this email as all other information will be on the automated email, and we have no additional information to give you at this time. Thank you for your patience and understanding during this frustrating period. Kind regards, Yoursafe Support вот такое письмо получила я сегодня 1 3
Inessa Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 2 минуты назад, hotTANJA сказал: We have news! A shiny new VISA card is on its way to you. You will receive an automated email on Monday the 9th of October asking you to please confirm your address in your you.yoursafe.com. Once this is done a new card will be sent to you. Please can we ask you to not respond to this email as all other information will be on the automated email, and we have no additional information to give you at this time. Thank you for your patience and understanding during this frustrating period. Kind regards, Yoursafe Support вот такое письмо получила я сегодня Ооо , наконец хорошие новости ) Мне ещё не пришла рассылка , но думаю - уже есть повод для радости ))
Inessa Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 У меня еще недавно сняли с карты остаток за годовое обслуживание , надеюсь за новую карту не будут снимать
aurelia Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 Надо же,Виза ,не МК. А я надеялась ,что реанимируют те карты, что были . 4 часа назад, hotTANJA сказал: вот такое письмо получила я сегодня Скажи пожалуйста , а старая карта когда была заказана ? 💛💙
hotTANJA Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 43 минуты назад, aurelia сказал: Надо же,Виза ,не МК. А я надеялась ,что реанимируют те карты, что были . Скажи пожалуйста , а старая карта когда была заказана ? я заказала карту после тебя, середина июня. А это я в понедельник получила We have been issuing Bitsafe debit cards with the Mastercard logo for a long time. While we already have new cards with the Yoursafe logo, the old Bitsafe cards are still "out there" and mostly likely in use by you. The issuer on record (and principal member) with these Mastercards is Payrnet UAB, a financial institution in Lithuania. On June 23rd Payrnet UAB lost their license with the central bank of Lithuania. That's why your card is currently not working. Please be assured that this has nothing to do with the funds in your Yoursafe account. They are secured at the European Central Bank. As we are a financial institution ourselves we are currently working with the card networks to ensure that you can use your debit card again shortly. We are getting close to a solution for this. In a few days we expect some good news to share with you regarding the card in your possession. Please bare with us and we will update you as soon as your card is available to swipe and use for withdrawals again. Of course you can still make transfers and receive funds on your you.yoursafe.com account and use iDEAL as payment mechanism in the Netherlands. Once we have re-activated your card again we will be sending you an invitation for a free replacement of the card (with Yoursafe logo) in the weeks to come. We apologize for the temporary outage of these stack of cards. We will update you actively once the card can be used again. Kind regards, Yoursafe Support 1
aurelia Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 19 минут назад, hotTANJA сказал: я заказала карту после тебя, середина июня. а так ты заказала ,но не успела получить ? 💛💙
hotTANJA Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 17 минут назад, aurelia сказал: а так ты заказала ,но не успела получить ? они мне написали в мае что отправили новую карту, и она будет йорсэйф. Но я получила опять битсэйф карту. В июне я получила карту, успела даже снять деньги И через день уже всем заблокировали. А в июле у меня заканчивалась старая карта. Но в июле они сняли бабло за обслуживание 1
aurelia Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 11 минут назад, hotTANJA сказал: они мне написали в мае что отправили новую карту, и она будет йорсэйф. Но я получила опять битсэйф карту. В июне я получила карту, успела даже снять деньги И через день уже всем заблокировали. А в июле у меня заканчивалась старая карта. Но в июле они сняли бабло за обслуживание Спасибо за подробный ответ ,теперь все более или менее ясно 💛💙
hotTANJA Опубликовано 3 Октября 2023 Опубликовано 3 Октября 2023 2 минуты назад, aurelia сказал: Спасибо за подробный ответ ,теперь все более или менее ясно А на прошлой недели писала им каждый день, никто не ответил. Зато в понедельник получила ответ, видать я их задолбала. Подождем 9 октября, может кто то еще получит какой-то ответ от них. 2
Inessa Опубликовано 9 Октября 2023 Опубликовано 9 Октября 2023 В 03.10.2023 в 19:15, hotTANJA сказал: You will receive an automated email on Monday the 9th of October asking you to please confirm your address in your you.yoursafe.com. Once this is done a new card will be sent to you. Привет , что-то слышно там ? ))
hotTANJA Опубликовано 9 Октября 2023 Опубликовано 9 Октября 2023 5 минут назад, Inessa сказал: Привет , что-то слышно там ? )) пока ничего не слышно, но я им написала, ответили. Завтра напишу им опять. задолбали кормить завтраками. Кто-то получил еще от них письма? Maria Zwart (Yoursafe) Oct 9, 2023, 13:07 GMT+2 Dear Thank you for your email. We believe the update will be sent this afternoon. Kind regards, Yoursafe Suport 1
Inessa Опубликовано 9 Октября 2023 Опубликовано 9 Октября 2023 Только что, hotTANJA сказал: Кто-то получил еще от них письма? Я ничего не получала , написала сама , в ответ тишина
hotTANJA Опубликовано 9 Октября 2023 Опубликовано 9 Октября 2023 3 минуты назад, Inessa сказал: Я ничего не получала , написала сама , в ответ тишина Я писала им каждый день, пока не ответили.
aurelia Опубликовано 9 Октября 2023 Опубликовано 9 Октября 2023 22 минуты назад, Inessa сказал: Я ничего не получала И я ничего ... 💛💙
hotTANJA Опубликовано 10 Октября 2023 Опубликовано 10 Октября 2023 19 часов назад, aurelia сказал: И я ничего ... получили емэйл от битсэйфа?
hotTANJA Опубликовано 10 Октября 2023 Опубликовано 10 Октября 2023 33 минуты назад, hotTANJA сказал: получили емэйл от битсэйфа? Dear Valued Customer, We hope this message finds you well. At Yoursafe, we're committed to providing you with the best payment experience possible, and we have some important updates to share with you. In the past, you were issued or requested a legacy Bitsafe Debit Card. Regrettably, the third-party financial institution associated with this card lost its license back in June. As a result, we informed you that the card could no longer be used. It could also be that your card expired in the meantime or that you requested a new card but never got it. We understand the inconvenience this may have caused and have been working diligently to find a solution to get your card up and running again. However, due to the outdated chip and our former brand name on the card, we were unable to restore its functionality. Therefore, we kindly request that you safely destroy this card. The good news is that we have successfully applied for Visa membership ourselves - and that we do not depend on third-party financial institutions anymore. As a result we are proud to present a brand new card: the Yoursafe Visa Card. To ensure you receive your new Yoursafe Visa Card promptly, we need your current address. As a token of our appreciation for your patience, please provide us with your current address by October 31st and you will receive our exclusive offer: CARD REPLACEMENT PROMOTION Here's what you can look forward to: • Any paid annual fee this year will be refunded to your account. • You can use your Yoursafe Visa Card without paying the annual fee until December 31st, 2026. • We will send you the new card at no cost to you. • Any PIN changes are free of charge until November 30th. At Yoursafe, your privacy is our priority. As part of our enhanced services, we no longer print your name on the card but instead use your new Alias Token. Alias Token is an innovative Yoursafe product that you can learn more about on our website. If you prefer to have your name printed on the card, please reach out to our support department, and they will assist you with this customization. We are excited about this opportunity to provide you with an improved payment experience, and we hope you'll enjoy using your new Yoursafe Visa Card. To get started, simply visit https://you.yoursafe.com and log in. In the web interface, you will find a request to complete your address information. It's as simple as that! Once we receive your address confirmation your card will be created and posted to you. Thank you for choosing Yoursafe as your trusted financial partner. We look forward to serving you with excellence. Best regards, Yoursafe Customer Support This email is a service from Yoursafe. Delivered by Zendesk [31KP7J-EGXY6] 2
aurelia Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 17 часов назад, hotTANJA сказал: получили емэйл от битсэйфа? ура! да ! 1 💛💙
hotTANJA Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 13 минут назад, aurelia сказал: ура! да ! ураааааа, а как вы думаете карту лучше с именем заказать или без имени? Я вчера и адресс подтвердила и спросила можно ли дхл заказать карту, жду ответа
aurelia Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 13 минут назад, hotTANJA сказал: ураааааа, а как вы думаете карту лучше с именем заказать или без имени? Я вчера и адресс подтвердила и спросила можно ли дхл заказать карту, жду ответа с имимнем лучше ( но я не увидела опции где есть без имени) про дхл мне ппц обидно , до меня карты вообще никогда не доходят бесплатной почтой , именно поэтому заказываю экспресс всегда. и чую мне придется опять оплачитвать , так как на сколько я понимаю доставку они предоставляют обычной почтой 💛💙
hotTANJA Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 17 часов назад, hotTANJA сказал: If you prefer to have your name printed on the card, please reach out to our support department, and they will assist you with this customization. вот надо им написать
aurelia Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 2 часа назад, hotTANJA сказал: вот надо им написать ой ! а я и не вижу ничегошеньки спасибо ,что подсказала 💛💙
Inessa Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 Так блять .. Я одна ничего не получила ? В спаме смотрела 1
aurelia Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 7 часов назад, Inessa сказал: Так блять .. Я одна ничего не получила ? В спаме смотрела а в сам акк заходила ? там запрос о подтверждении андресе не висит ? 💛💙
Inessa Опубликовано 11 Октября 2023 Опубликовано 11 Октября 2023 10 минут назад, aurelia сказал: а в сам акк заходила ? там запрос о подтверждении андресе не висит ? Заходила , там тоже ничего нет . Будем подождать , возможно они как-то порционно или вручную это всё делают
Рекомендуемые сообщения
Создайте аккаунт или авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи
Создать аккаунт
Зарегистрировать новый аккаунт в нашем сообществе. Это несложно!
Зарегистрировать новый аккаунтВойти
Есть аккаунт? Войти.
Войти