Bitsafe - новая платёжка adult friendly


Рекомендуемые сообщения

Опубликовано

а как тебя пустили и дали зарегестрироваться? меня не пропускает дальше

Опубликовано
5 часов назад, Виолетта77 сказал:

а как тебя пустили и дали зарегестрироваться? меня не пропускает дальше

Я не из РФ. Может в этом дело .

💛💙
 

  • 4 weeks later...
Опубликовано

В общем делюсь впечатлением о пользовании .

Карта стала моей любимой!!!  Плачу ей везде и всегда . 

Оплата проходит и онлайн и в физических магазинах.

За снятие нала всего 2 евро и курс МК значительно выгоднее ЮП 

Я аж вспомнила сладкие времена Payoneer и Паксум с МК 

В общем если кто в раздумьях ,то не думайте , заказывайте пока есть возможность .

  • Like 3
  • Thanks 1

💛💙
 

Опубликовано

Пиздец , у меня походу карта заблокирована , не проходит платёж нигде , ни в онлайне , ни в офлайне .. поддержка , конечно неизвестно , когда ответит 

  • Sad 1
Опубликовано
20 часов назад, Inessa сказал:

Пиздец , у меня походу карта заблокирована , не проходит платёж нигде , ни в онлайне , ни в офлайне .. поддержка , конечно неизвестно , когда ответит 

Они мне быстро ответили 

##- Please type your reply above this line -##

Your request (10845868) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

default-avatar-80.png

Marcus Blonde (Yoursafe)

Jun 25, 2023, 12:41 GMT+2

Dear Yoursafe customer,
 
Thank you for your email.
 
We have been issuing Bitsafe debit cards with the Mastercard
logo for a long time. While we already have new cards with
the Yoursafe logo, the old Bitsafe cards are still "out there"
and mostly likely in use by you.
 
The issuer on record (and principal member) with these
Mastercards is Payrnet UAB, a financial institution in Lithuania.
 
Yesterday night Payrnet UAB lost their license with the
central bank of Lithuania. That's why your card is currently
not working.
 
Please be assured that this has nothing to do with the funds in 
your Yoursafe account. They are secured at the European Central Bank.
 
As we are a financial institution ourselves we are currently
working with the card networks to ensure that you can use
your debit card again shortly.
 
We expect that this takes a few days. Unfortunately the weekend
of 24th and 25th of June is in the middle. Please bare with us and
we will update you as soon as your card is available to swipe
and use for withdrawals again.
 
Of course you can still make transfers and receive funds
on your you.yoursafe.com account and use iDEAL as payment mechanism
in the Netherlands.

💛💙
 

Опубликовано

Это похоже та же фигня что и с космами

💛💙
 

Опубликовано
40 минут назад, aurelia сказал:

Они мне быстро ответили 

##- Please type your reply above this line -##

Your request (10845868) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

default-avatar-80.png

Marcus Blonde (Yoursafe)

Jun 25, 2023, 12:41 GMT+2

Dear Yoursafe customer,
 
Thank you for your email.
 
We have been issuing Bitsafe debit cards with the Mastercard
logo for a long time. While we already have new cards with
the Yoursafe logo, the old Bitsafe cards are still "out there"
and mostly likely in use by you.
 
The issuer on record (and principal member) with these
Mastercards is Payrnet UAB, a financial institution in Lithuania.
 
Yesterday night Payrnet UAB lost their license with the
central bank of Lithuania. That's why your card is currently
not working.
 
Please be assured that this has nothing to do with the funds in 
your Yoursafe account. They are secured at the European Central Bank.
 
As we are a financial institution ourselves we are currently
working with the card networks to ensure that you can use
your debit card again shortly.
 
We expect that this takes a few days. Unfortunately the weekend
of 24th and 25th of June is in the middle. Please bare with us and
we will update you as soon as your card is available to swipe
and use for withdrawals again.
 
Of course you can still make transfers and receive funds
on your you.yoursafe.com account and use iDEAL as payment mechanism
in the Netherlands.

 

Спасибо , мне ещё не ответили на емэйл 

  • Like 1
Опубликовано (изменено)

Аурелия, у тебя битсейф на карте написано?

У меня тоже платеж не прошел(

и не поняла из письма, что те же карты будут  работать через новый процессор или новые карты заказывать придется? 

или вообще карт не будет..:S

 

Изменено пользователем krouli

I`ve built my own theme park, with blackjack and hookers!:obscene-birdiedoublered:

Опубликовано
1 час назад, krouli сказал:

Аурелия, у тебя битсейф на карте написано?

ага 

битсейф

1 час назад, krouli сказал:

карты будут  работать через новый процессор

думаю так 

  • Thanks 1

💛💙
 

Опубликовано
В 26.06.2023 в 09:13, krouli сказал:

Аурелия, у тебя битсейф на карте написано?

У меня тоже платеж не прошел(

и не поняла из письма, что те же карты будут  работать через новый процессор или новые карты заказывать придется? 

или вообще карт не будет..:S

 

cсегодня я  тоде  получила ответ  от битсэйфа.  То же письмо, что  выше было, только  добавили еще  это

 

Once we have re-activated your card again we will be sending you
an invitation for a free replacement of the card (with Yoursafe
logo) in the weeks to come.
 
We apologize for the temporary outage of these stack of cards.
We will update you actively once the card can be used again.
 
Kind regards,
 
 
Yoursafe Support

 

 

 

 

Аурелия в  мае получила  карту, я позже на неделю. Зачем  прислать карты битсэйфа, а не  йорсэйфа? У меня карта заканчивалась в июле, они мне написали, что сделают новую карту уже yoursafe. В середине мая карта была готова и отправлена. Но она тоже битсэйф. Короче ждем. 

  • Shock 1
Опубликовано
11 часов назад, hotTANJA сказал:

free replacement of the card (with Yoursafe
logo) in the weeks to come.

Интересное кино получается .

Я оплачивала DHL и по факту успела попользоваться картой месяц всего.

И что ,они мне экспресс почту оплатят ? Думаю ,что конечно нет .

Ну и собссна "weeks to come" sounds more like forever .

R.I.P

:techie-hiding:

  • Like 1
  • Sad 2

💛💙
 

  • 2 weeks later...
Опубликовано
В 30.06.2023 в 03:26, aurelia сказал:

Интересное кино получается .

Я оплачивала DHL и по факту успела попользоваться картой месяц всего.

И что ,они мне экспресс почту оплатят ? Думаю ,что конечно нет .

Ну и собссна "weeks to come" sounds more like forever .

R.I.P

:techie-hiding:

Девочки никто не пробывал регистритроваться на satchel.eu и на wise.com? Там вроде бы тоже есть карты

Опубликовано
53 минуты назад, hotTANJA сказал:

Девочки никто не пробывал регистритроваться на satchel.eu и на wise.com? Там вроде бы тоже есть карты

А толку? Сайты не платят туда .

💛💙
 

Опубликовано
6 минут назад, aurelia сказал:

А толку? Сайты не платят туда .

Сайты же платят по ИБАНуб а  они дают ибан

Опубликовано
5 минут назад, hotTANJA сказал:

Сайты же платят по ИБАНуб а  они дают ибан

Нашла про wise, карты наверное только для Европы

Опубликовано

Правила  wise  почитайте относительно адалта

I`ve built my own theme park, with blackjack and hookers!:obscene-birdiedoublered:

  • 2 months later...
Опубликовано

Я им пару раз писала , спрашивала есть ли новости . Вот , что сегодня пришло 

Может и правда cкоро заработает ))

    
Jesse Moore (Yoursafe)

Sep 15, 2023, 12:50 GMT+2

Dear ХХХХХХХХ ,
 
We greatly appreciate your email and your unwavering patience over the past few months.
We're happy to share with you – your Mastercard, currently in your possession,
will soon be reactivated within the next two weeks. 
 
Our dedicated team is diligently working behind the scenes
to ensure a swift reactivation process for each card. 
 
Rest assured, we will provide you with the precise date of reactivation
as we draw closer to this important milestone.
 
No action is required on your part in response to this email.
We assure you that we will keep you informed every step of the way.
 
In the meantime, you can continue to seamlessly transfer and receive funds.
To stay updated on all developments, please ensure that your Yourafe app
is up to date and linked to your account to receive timely notifications.
 
We appreciate your trust and patience as we work to enhance your banking experience.
 
Kind regards,
Yoursafe Support 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 2
  • 3 weeks later...
Опубликовано
В 15.09.2023 в 18:04, Inessa сказал:

Я им пару раз писала , спрашивала есть ли новости . Вот , что сегодня пришло 

Может и правда cкоро заработает ))

    
Jesse Moore (Yoursafe)

Sep 15, 2023, 12:50 GMT+2

Dear ХХХХХХХХ ,
 
We greatly appreciate your email and your unwavering patience over the past few months.
We're happy to share with you – your Mastercard, currently in your possession,
will soon be reactivated within the next two weeks. 
 
Our dedicated team is diligently working behind the scenes
to ensure a swift reactivation process for each card. 
 
Rest assured, we will provide you with the precise date of reactivation
as we draw closer to this important milestone.
 
No action is required on your part in response to this email.
We assure you that we will keep you informed every step of the way.
 
In the meantime, you can continue to seamlessly transfer and receive funds.
To stay updated on all developments, please ensure that your Yourafe app
is up to date and linked to your account to receive timely notifications.
 
We appreciate your trust and patience as we work to enhance your banking experience.
 
Kind regards,
Yoursafe Support 

 

 

We have news!
 
A shiny new VISA card is on its way to you. You will receive an automated email on Monday the
9th of October asking you to please confirm your address in your you.yoursafe.com. Once this is
done a new card will be sent to you.
 
Please can we ask you to not respond to this email as all other information will be on the automated
email, and we have no additional information to give you at this time. 
 
Thank you for your patience and understanding during this frustrating period.
 
Kind regards,
 
Yoursafe Support 

 

вот такое письмо получила я сегодня

  • Like 1
  • Thanks 3
Опубликовано
2 минуты назад, hotTANJA сказал:

We have news!
 
A shiny new VISA card is on its way to you. You will receive an automated email on Monday the
9th of October asking you to please confirm your address in your you.yoursafe.com. Once this is
done a new card will be sent to you.
 
Please can we ask you to not respond to this email as all other information will be on the automated
email, and we have no additional information to give you at this time. 
 
Thank you for your patience and understanding during this frustrating period.
 
Kind regards,
 
Yoursafe Support 

 

вот такое письмо получила я сегодня

 

Ооо , наконец хорошие новости ) Мне ещё не пришла рассылка , но думаю - уже есть повод для радости ))

Опубликовано

У меня еще недавно сняли с карты остаток за годовое обслуживание , надеюсь за новую карту не будут снимать 

Опубликовано

Надо же,Виза ,не МК.

А я надеялась ,что реанимируют те карты, что были .

4 часа назад, hotTANJA сказал:

вот такое письмо получила я сегодня

Скажи пожалуйста , а старая карта когда была заказана ? 

💛💙
 

Опубликовано
43 минуты назад, aurelia сказал:

Надо же,Виза ,не МК.

А я надеялась ,что реанимируют те карты, что были .

Скажи пожалуйста , а старая карта когда была заказана ? 

я заказала карту после тебя, середина июня.

А это я в понедельник получила

 
We have been issuing Bitsafe debit cards with the Mastercard
logo for a long time. While we already have new cards with
the Yoursafe logo, the old Bitsafe cards are still "out there"
and mostly likely in use by you.
 
The issuer on record (and principal member) with these
Mastercards is Payrnet UAB, a financial institution in Lithuania.
 
On June 23rd Payrnet UAB lost their license with the
central bank of Lithuania. That's why your card is currently
not working.
 
Please be assured that this has nothing to do with the funds in 
your Yoursafe account. They are secured at the European Central Bank.
 
As we are a financial institution ourselves we are currently
working with the card networks to ensure that you can use
your debit card again shortly.
 
We are getting close to a solution for this.
 
In a few days we expect some good news to share with you 
regarding the card in your possession.
 
Please bare with us and we will update you as soon as your card is available to swipe
and use for withdrawals again.
 
Of course you can still make transfers and receive funds
on your you.yoursafe.com account and use iDEAL as payment mechanism
in the Netherlands.
 
Once we have re-activated your card again we will be sending you
an invitation for a free replacement of the card (with Yoursafe
logo) in the weeks to come.
 
We apologize for the temporary outage of these stack of cards.
We will update you actively once the card can be used again.
 
Kind regards,
 
 
Yoursafe Support

  • Thanks 1
Опубликовано
19 минут назад, hotTANJA сказал:

я заказала карту после тебя, середина июня.

а так ты заказала ,но не успела получить ? 

 

💛💙
 

Опубликовано
17 минут назад, aurelia сказал:

а так ты заказала ,но не успела получить ? 

 

они мне написали в мае что отправили новую карту, и она будет йорсэйф. Но я получила  опять битсэйф карту.  В июне я получила карту, успела  даже снять деньги И через день уже всем заблокировали. А в июле у меня заканчивалась старая карта. Но в июле они сняли бабло за обслуживание

  • Thanks 1
Опубликовано
11 минут назад, hotTANJA сказал:

они мне написали в мае что отправили новую карту, и она будет йорсэйф. Но я получила  опять битсэйф карту.  В июне я получила карту, успела  даже снять деньги И через день уже всем заблокировали. А в июле у меня заканчивалась старая карта. Но в июле они сняли бабло за обслуживание

Спасибо за подробный ответ ,теперь все более или менее ясно :baby:

💛💙
 

Создайте аккаунт или авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий

Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи

Создать аккаунт

Зарегистрировать новый аккаунт в нашем сообществе. Это несложно!

Зарегистрировать новый аккаунт

Войти

Есть аккаунт? Войти.

Войти